Näytetään tekstit, joissa on tunniste Starrily. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Starrily. Näytä kaikki tekstit

4.6.2024

Glitteriä, glitteriä!

Pitkästä, pitkästä aikaa irtoglitteriä ja glitteriä ylipäätään kynsillä! Selasin hetken aikaa blogia taaksepäin ja en nähnyt tästä glitteristä kuva-aineistoa täällä blogissa.

Tämä on ostettu varmaankin joskus MiMaxilta ja on siis glittermix, jossa on sekaisin eri kokoisia glitterhileitä. Värisävynä pääsääntöisesti kulta-punainen ja muistuttaakin väriltään China Glazen Electrify -lakkaa, joka ilmestyi vuosia sitten Hunger Games -kokoelmassa. Glittermixistä löytyy myös pientä hopeaa glitteriä.





Pohjalla siis aluslakka ja sen päällä yksi kerros Essien Sugar Daddya. Seuraavana lisäsin irtoglitteriä, jonka töpöttelin vielä hieman tahmeaan lakkapintaan. Painelin hieman sormella glittereitä tasaiseksi, jos huomasin niiden olevan koholla.

Holo Tacon Silver Flake Taco antaa hieman hopeista lisää ja kaiken kruunaa hyvin huomaamaton Starrilyn Eclipse, joka on holograafinen lakka. Nämä kaksi kirkaspohjaista topperia toimii samalla myös glitterin tasoittajina, eikä irtoglitter imaise kaikkea päällyslakkaa itseensä.









Joensuuhun aukesi eilen, 3.6, Beyondin pop up -myymälä, joka sijaitsee kauppakeskus Metropolissa ja se on auki kesäkuun ajan. Kerkeää ostamaan siis livenä rokkiripset ja kimalteet, jos vaan on kesäkuussa liikenteessä! Itsekin ajattelin siellä pyörähtää, lauantaina Metropolissa pyörin, mutta enpä muistanut koko asiaa, että olisi voinut jo käydä kurkkimassa ikkunan takaa :D







25.1.2023

Starrily | Uranus

Tänään katsotaan Starrilyn lakkaswatch, jolla lakkasin joskus viime vuoden puolella ja oletin tämän olleen jo blogissa, mutta eipäs ollutkaan :D Tämä on ostettu toiselta lakkaharrastajalta ja kuuluu Starrily Galaxy Edition -kokoelmaan, joka on itse asiassa magneettilakkakokoelma ja julkaistu about 2020 loppuvuodesta.





Uranus, kynsillä kolme kerrosta. 


Todella peittävä lakka, pärjäisi parillakin kerroksella. Tosiaankin, kyseessä on magneettilakka ja koska miulla ei magneetteja ole, niin lakkasin tällä ihan perinteiseen tapaan ja toimii niinkin oikein hyvin! En olisi koko magneettisuudesta edes ollut tietoinen, ellen olisi tätä tekstiä kirjoittaessa googletellut lakan nimeä :D

Lakka on ilmestynyt myös Cosmic Edition -kokoelmassa, sekin magneettinen, mutta pieniä eroja näiden kahden väliltä kuitenkin löytyy. Vertailu näkyy Starrilyn omilla sivuilla.















15.10.2022

Ostoksia | Sokos, Avon, Lyko, Cocopanda, The Body Shop

Ostoksia! 

Sokoksella oli 3+1 -päivät ja niiden ostosaalis oli aika kasvonaamiopainotteinen, mutta talvea kohti niitä kyllä tuleekin käytettyä :D

Kocostar Slice Mask Sheet Aloe ja Cucumber, vanhoja tuttuja. Helppo asetella kasvoille/vartalolle, kun ovat yksittäisiä siivuja.

LuLuLun Pure Balance -kasvonaamiopakkaus sisältää 36 kasvonaamiota. Näiden normaalihinta on 39.90 €, mutta tarjouksessa hinta oli 24.90 €.

Tony Molylta myös jo entuudestaan tuttu sheet mask alennuksen saattelemana ostoskoriin.

Garnierin naamio on itse asiassa tilattu joko Lykolta tai ostettu Tokmannilta, mutta se pääsi nyt tähän kuvaan muiden kanssa.




Avonin lokakuun tilaus.

Planet Span hiusnaamiota olen toisinaan vilkuillut kuvastosta, mutta nyt oli tarjouksessa ja nappasin sen testiin. Vaikutusaika on 10 minuuttia, mutta epäilen, että en ihan niin pitkää aikaa tule sitä hiuksissa muhittelemaan :D

Far Away In Shower -pesuainetta en ole koskaan aiemmin nähnyt! Yleensä suurin osa tuoksuihin liittyvistä vartalotuotteista on vartalovoiteita, mutta nyt sattui silmiini tämä suihkuvoide ja sehän lähti mukaan.

Talven tullessa käsivoiteita kuluu, macadamiaa en ole käyttänyt aiemmin, mutta silicone glove -versiota kyllä.

Kausituoksuja tupsahteli myös ja ne ovat tänä vuonna Gingerbread sekä Fireside Glow. Piparkakku sarja ei ole niin piparkakkuinen tuoksultaan kuin toivoisi, aika lailla sama tuoksu kuin viime vuodenkin versiossa. Varmasti jakaa monen mielipiteet.

Fireside Glow on näistä oma suosikkini ja oman tuoksuttelun mukaan, sopii varmasti myös miestenkin lahjapakettiin. Tuoksuna tässä on neilikka ja nahkaiset metsävivahteet.





Lykolta uutta essenceä ja vähän Catricea.

Kynsilakat (ei järjestyksessä):

Magical Emerald
Misty Shadows
Forbidden Berry
Secret Gem

ja ihan mielenkiinnosta pikakuivattava päällyslakka, joka lupaa kuivua jo 45 sekunnissa.


Catricelta puolestaan kaksi lakkaa:

Go Pastel Top Coat | Sassy Lassy (lupaa tehdä mistä tahansa kynsilakasta pastellisen).
Starry Nights

Lisäksi essencen Don't Worry, be... -luomiväripaletti.





Cocopandalta Shelas -merkiltä yksittäiset silmälaput ja naamio. Molempia voidaan käyttää sekä kylmänä, että kuumana.

essencelta 1,2, Freeze! Gel To Sorbet -primer. Geelimäinen primer, joka muuttuu sorbettimaiseksi oltuaan vähintään kolme tuntia pakastimessa. 

I Heart Revolution Mini Tasty Marshmallow Wonderland -luomiväripaletti oli tarjouksessa hintaan 5.55 €. Tätä ei myynnissä enää ole, mutta isompi versio kyllä löytyy Outletin puolelta.

Rimmeliltä Scandaleyes Wow Wings -ripsiväri ja Lavender Light -kynsilakka.






I Heart Revolutionin ja essencen paletit avattuna.






Kirppistelin Instagramin puolelta muutamia lakkoja!



Cadillaquer - La Fleur Vera (thermo)

Holo Tacot:

Cold Shoulder
Purple Slushie
Play Rosé

Starrily - Uranus




The Body Shopilta ostin Wild Pine ja Spiced Orange -sarjan suihkugeelit, olivat vielä 30 % tarjouksessa.

Silmäni osui myös mysteeripusseihin ja nappasin yhden mukaani (hintaluokat pusseille oli 8 € ja 10 €). Itse otin yhden 10 € pussukan ja sieltä paljastui:

hiuskorut
kookos -huulivoide
British Rose -vartalokuorinta
Nicaraguan Coffee Intense Awakening -kasvonaamio.















18.4.2021

Kynsilakkakokoelma | Models Own, Essie, Starrily, Flormar

Jatketaan tänään taas kynsilakkakokoelman parissa, tällä kertaa vuorossa seuraavan neljän kopla; Models Own, Essie, Starrily ja Flormar.

Flormarin osalta jätin tuplakappaleet kokonaan pois, sillä niitä kertyi muutama Fiksuruoka -tilaukseni myötä, sain toki myös muutamia uusiakin sävyjä :D


Fluro' Orange, Tropical Sun, Indian Ocean, Purple Blue, Lilac Icing, Peach Icing, Mint Icing



gorge ous geodes, rock your world, say it ain't soho, tiers of joy, lace up & get down



as gold as it gets, golden nuggets, shine of the times, set in stones, sugar daddy



Eclipse, The Unicorns Are Coming, Menchie The Cat, Vladimir, Albert Elfstein, Van Helsing



Over The Alps, Sandy Toes, Urban Escape, Sepia Memories, Tropic Brown, Beauty Night



Patience, Bubble Gum, Funky Magenta, Love Is Blushing, Miami Sunset, Cinnamon



Penthouse, Royal Maroon, Chunky Cocoa, Twilight, King of the Bets, Slow Down the Rhythm



Utopia Vacation, Fresh Start, Petite Mint, Source of Energy, Grass Juice



Lemoncello, Salmon Sashimi, Lavender Relaxation, Awaken your Senses







1.3.2021

Sekalaisia lakkauksia, osa 3 | random nails, part 3

Muutamia lakkauksia, joita olen tehnyt blogissa aiemmin nähtyjen lakkaswatchien päälle, olen leikkinyt hieman vanhoilla lakoilla aina, kun sopiva tilaisuus iskee.. Tämä teksti vaan venyy ja venyy näillä kuvilla, kun mielestäni lakkaukset ei ansaitse omaa blogipostausta :'D Alunperin kuvat loppui Catrice + Wet'n Wild -kuviin, mutta jälleen tuli kuusi kuvaa sen jälkeen.

Fun fact: blogin synttärit on tänään! Blogi saavutti tasan 10 vuoden iän, jota en olisi itse koskaan uskonut :D Arvontaa tulossa Instagramin ja Facebookin puolelle piakkoin.





Wet'n Wild Grasping at Strawberries lakan päälle pääsi vanhat klassikot: Essie Shine of the Times ja OPI Gettin' Miss Piggy With It.

OPIn lakkaa oli pakko saada kynsille, kun katsottiin Disney + puolelta pari Muppets -elokuvaa :D En muista olenko koskaan Muppetteja sen kummemmin katsonut, nuorempana varmasti jonkin joulujakson, mutta nyt tuli katsottua nuo pari leffaakin.






Oriflame THE ONE Gloss N' Wear Celestial Violet lakan päälle sudin ensin essencen black is back -lakkaa omalla siveltimellään ja lisäsin päälle KBShimmerin Prism Break holotopperia.



vasen käsi /left hand

oikea käsi / right hand



Wet'n Wildin Yo Soy lakan kaveriksi pääsi Catricen Kaviar Gauche kokoelmassa ilmestynyt Flirty Glitter.

Catrice muistuttaa todella paljon Essien Set in Stones -glitterlakkaa, ainoa ero on tietenkin hinta ja se, että Catricen lakka oli rajoitetun ajan myynnissä. Essiessä glitterit valuu alas, mutta Catricessa ei.






China Glaze Glistening Snow alkaa olla aika huonossa kunnossa. Lakka kyllä liikkuu pullossa, mutta on todella paksua lakata. Ohentajaa laitoin pienen lorauksen, mutta lakkapohja tuntui imevän sen itseensä sekunneissa. Lakkaa kaksi kerrosta.

Lakkasin päälle OPIn Colour Paints lakoilla, sävyinä: Purple Perspective ja Chromatic Orange.






Seuraavana Essien Gorge Ous Geodes, kolme kerrosta ja sen päällä Starrilyn The Unicorns Are Coming flakielakkaa yksi kerros. Starrilyn lakka on kuvissa todella huomaamaton, livenä erottui paremmin.


Essien lakka on kyllä nätti kuin mikä!






Jälleen Wet'n Wildin Yo Soy, kaksi kerrosta.
Lisukkeena bluesean water decalit Y0003 ja essence i love my golden pumps, yksi kerros.







// some random nail stuff, again :D








3.2.2021

Sekalaisia lakkauksia, osa 2 | random nails, part 2

Katsotaan saadaanko tästäkin tekstistä jälleen yksi "ei sen kummempia, kuha lakkasin" -postaus :D

Lakkaprojektipostaus on toivottavasti ollut eilen, sillä olen siirtänyt sitä koko ajan vain eteenpäin ja eteenpäin. En vain ole jaksanut ottaa kuvia, videon sain kuvattua jo melkein kuukausi sitten.

Olen aiemminkin todennut, useampaan otteeseen, että lakkaprojektin lakkoja on hankala ujuttaa mihinkään, sillä ne on jo niin nähty eikä blogipostausta aina niistä samoista jaksa kukaan lukea, mutta toisinaan hätä keinot keksii!





Pohjalla Wild & Mild Blue Nun, joka on miun lakkaprojektissa, tänäkin vuonna. Siitä ei tunnu pääsevän eroon sitten millään. Se piiloutuu sopivasti ILNP:n alle, ihan kuin sitä ei olisikaan.

Lakkasin päälle kaksi kerrosta ILNP Birefringencea, joka on Ultra Chrome, jossa näkyy melkein kaikki mahdolliset värit, pääväreinä violetti ja sininen. Hyvällä tuurilla voi nähdä myös oranssia, punaista, jopa häivähdyksen vihreää.

Päällä yksi kerros Starrilyn The Unicorns Are Coming, jossa on kirkkaalla pohjalla pyöreitä flakieita. Isommat flakiet jää helposti etenkin kynsien kaareviin osiin hieman koholle (kuten pikkurillissä näkyy), mutta itselläni päällyslakka tasoittaa pintaa sen verran, että kohoumat ei jää mihinkään kiinni.







Oma suosikkiyhdistelmä, jossa voi käyttää kahta lakkaprojektin lakkaa on ehdottomasti China Glazen Giggling All The Way! ja Depend 5071. Molemmissa on hyvinkin samanlainen pohjasävy, koostumuksiltaan CG on metallinen ja Depend holo, hieman läpikuultava sellainen. 

Depend ei ole kovinkaan peittävä, voi kuultaa kolmellakin kerroksella läpi, joten sopii hyvin samansävyisten (tai miksei myös mustan) päälle.













1.11.2020

Starrily - Albert Elfstein

Tämä lakka on todella nätti, eritoten pullossa! Kynsille ei tule ihan niin näyttävästi lakan flakielastut ja holot, kuin miltä ne pullossa näyttää.





Albert Elfstein, kolme kerrosta. + päällyslakka.

Tässä on ehkä hieman jellymäinen pohja, mutta peittää kuitenkin lyhyet kynnet jo parilla kerroksella. Pitkille kannattaa laittaa se kolme. Lakassa on todella hyvä, musta lakkapohja, johon on laitettu flakilastuja ja holoa. 

Todella vaikea kuvattava! Mutta kuten ensimmäisenä totesinkin, niin kovinkaan runsas tämä lakka ei ole kynsillä verrattuna pulloon. Jos ei kaipaa lakalta täyteläisyyttä, mutta siinä kuitenkin on jotain pientä ekstraa, niin tämä on siihen oikein hyvä!







//Albert Elfstein, 3 coats + top coat.




11.8.2020

Sekalaisia lakkauksia

Tänään vuorossa useampi lakkaus, jotka on tehty muuten vain :D



Halusin jostain syystä kynsille vihreää, joten nappasin Picture Polishin Avocadon, kynsillä kaksi kerrosta. Tasaisilla kerroksilla ja hyvällä aluslakalla riittää yksi kerros, miulla on käytössä Moyran keratin nail hardener, joka välillä tekee sitä, että vetää lakkaa pois ja syntyy kaljuja läikkiä. Siksi siis kaksi kerrosta :D

Lisäsin Dance Legendin Orlandoa ja Starrilyn Eclipseä, molempia yhden kerroksen.




Orlando antaa kevyen kosketuksen flakieta ja Eclipse puolestaan holoa!






Nämä lakkasin yksi ilta, kun samalla katselin Frendejä. Tarkoituksena oli oikeasti tehdä vesimarmorointia, mutta se vaatii toisinaan oman aikansa, joten skippasin sen ja tein vapaampaa taidetta.


Alla on kaksi kerrosta essencen let's boo-gy-woogya, joka on valkoinen. Pullon sivellin on onnettoman lyhyt. joten aika nopeasti tuli ns. pohja vastaan ja sai alkaa kallistelemaan pulloa jatkuvasti :D

Töpöttelin ja vedin lakkojen omilla siveltimillä ensin Wild & Mildin Blue Nun -sävyä ja sen jälkeen essencen black is back lakkaa. Lopuksi lähinnä mustan lakan päälle Essien Glow Your Own Way glitterlakkaa.

Lopuksi tietenkin päällyslakkaa.



















29.5.2020

Kiko - 488 & Starrily - Eclipse

Äärimmäisen nätti lakka kynsillä tänään,  jota on todella vaikea kuvata! :D




Kiko 488, no top coat

Kynsille pääsi siis Kiko 488, joka muistuttaa aika paljonkin China Glazen Strawberry Fields -sävyä. Mukavan paksu koostumus, mutta kuitenkin kuivuu nopeasti. Kynsillä kolme kerrosta.

Lakan seassa on kultaista shimmeriä, joka näkyy oikein kivasti myös kynsillä.



Kiko 488 + Starrily Eclipse


Lisäsin päälle hieman vielä eloa, nimittäin Starrilyn Eclipse -holotopperia! Oikein nätti kimallus auringossa ja miun mielestä tässä lakassa on vähän harmahtava pohjasävy, joka alkaa näkyä, jos laittaa useamman kerroksen.



Kiko 488 + Starrily Eclipse

Kiko 488 + Starrily Eclipse