8.11.2023
EOU - En Osta Uudelleen, osa 7
13.3.2021
EOU - En Osta Uudelleen, osa 6
3.11.2020
EOU - En Osta Uudelleen, osa 5 | Shower edition
31.8.2020
EOU - En Osta Uudelleen, osa 4
Teksti sisältää mainoslinkkejä, joiden klikkaamisesta en hyödy, mutta niiden kautta tehdyistä ostoksista saan pientä komissiota. Mainoslinkit merkitty * -etuliitteellä.
Oho, viimeisin teksti on vuodelta 2017! :D
Pitkästä aikaa tuli tämä postaussarja mieleen, sillä useimmiten tuotteet vaan "katoavat", enkä niihin enää palaa, mutta nyt on se hetki!
Näitä tuotteita en siis ostaisi uudelleen.
Fancy Handy Ocean Glow Body Cream Coral. Ulkoasu on tässä tuotteessa se kaikkein parhain, muuten tuote ei ole yhtään omaan makuun.
Geelimäinen vartalovoide, jossa punaisia pallosia. Pallot hajoavat yllättävän hyvin, jos vaan sattuu osumaan käsiin niin, että ne rikkoutuvat. Toisinaan saa erikseen painella niitä hajalle. Voide jättää ihon tahmeaksi ja vaatteet tarrautuvat ihoon kiinni. Jos et käytä yövaatteita, saat varautua siihen, että lakanat ja peitot ovat kirjaimellisesti iholla :D
Fancy Handyä myy *Lyko.
10.11.2017
EOU - En Osta Uudelleen, osa 3
Yleensä kerkeän tuotteet antamaan eteenpäin, ennen kuvien ottamista. Nyt uhrasin kuitenkin ajatuksen tälle ja nappasin peräti kahdesta tuotteesta kuvat. Molempien kimppuun käydään nyt!
Ensimmäisenä Organic Shopin ginger & cherry kasvojenkuorinta.
Tykkään suuresti kirsikantuoksusta, olipa se sitten teollinen tai tuore, esim. kirsikkacola.
Mutta, ikävä kyllä, tässä tuoksu tökkii eniten. Kirsikan tästä tunnistaa, mutta itselleni ällöttävällä tavalla ja olenkin käyttänyt tätä aika runsaalla annostuksella, sillä haluan tästä nopeasti eroon.
Inkivääriä en tästä haista, enkä sen makua siedä. Ilmeisesi tuo kirsikka peittää sen alleen niin hyvin.
Koostumus on löysää ja kuorivia ainesosia saisi olla hiukan tiheämmin, ehkä myös hienompana koostumuksena. Tätä ei tule ikävä!
Hinta 4,20 €/ 75 ml, Sokos.
Yves Rocher kuorintaöljy käsille on toinen pettymys. En ikinä opi sitä, että en tykkää näistä YR:n ns. normaaleista tuotteista, silti niitä ostan ja moni lähtee eteenpäin. Yksi iso syy on kammottava tuoksu, joka on ilmeisesti manteli, siinä on tuoksu jota en siedä ollenkaan.
Rakeet ovat mielestäni aika kovia ja teräviä, ei ole mikään kiva elämys käyttää tätä. Puristankin tätä aina ison nokareen ja kohta pääsen tästä eroon!
Hinta 11 € /75 ml, Yves Rocher.
20.7.2016
EOU - En Osta Uudelleen, osa 2
Kyselin jo jokin aika sitten blogin fb-sivuilla postaussarjaideoita ja siellä tuli esiin juurikin näiden tuotteiden esittely, jotka ei vaan toimi tai joista ei muuten vain pidä.
Edellinen osa keräsi kiinnostusta, joten...
Nyt vuorossa osa 2.
Tämän kertainen musta lammas tulee H&M:ltä.
Joensuussa ei ole H&M:n uusia meikkejä myynnissä, vaan joitain uusvanhoja, joita ei verkkokaupassa ole, joten täytyy nämä uutuudet tilata verkkokaupasta :D
Ostinpa sitten kokeiluun miselliveden, koska ne on in.
Aine ei tuoksu oikeastaan millekään, pullon suusta vain muoviselle. En tiedä miten tämä poistaa meikin, sillä olen käyttänyt tätä vain iltaisin jo puhdistetulle iholle. Se käyttö tosin jäi vain kahteen kertaan, sillä tämä jätti ihon jotenkin tahmaiseksi.
Kun kosketin sormella ihoa, se jäi hieman siihen kiinni (ei niin kuin purkka kenkään, mutta iho oli tahmea). Asia ei parantunut seuraavanakaan iltana, joten päätin, etten tuhlaa aikaani tähän.
Pullossa on 150 ml ja hintaa on laitettu 4,99 €.
14.6.2016
EOU - En Osta Uudelleen, osa 1
Kyselin jo jokin aika sitten blogin fb-sivuilla postaussarjaideoita ja siellä tuli esiin juurikin näiden tuotteiden esittely, jotka ei vaan toimi tai joista ei muuten vain pidä.
Avon Clearskin Professional -sarjan finnejä hoitavat liuskat vaikuttivat juuri sellaiselta kuin mitä olin etsinyt. Edullinen, riittoisa, eikä tarvitse tilata lappuja ulkomailta.
Kyseessä on siis nestemäinen peel off -versio mustapäitä poistavista lapuista. Aine on ensinnäkin todella venyvää ja "sitkeää", lisäksi poistaminen ei suju yhtä helposti kuin esimerkiksi peel off- kasvonaamioissa. En ole koskaan saanut tätä irtoamaan kokonaan, vaan joudun repimään kalvon pieninä murusina pois. Vaikka tätä laittaisi kuinka ohuen tai paksun kerroksen tahansa, kuivuminen vie aikaa (n. 10-15min.), eikä se välttämättä silloinkaan ole täysin kuiva.
Ja jos haluaisit nähdä epäpuhtauksien irtoamiset, niin tässä niitä ei näy. Itse aine on läpinäkyvän sinistä, joten epäpuhtaudet eivät revityssä kaistaleessa näy, toisinkuin esim. mustapäälapuissa. Itsehän tykkään tarkastella niitä epäpuhtauksia lapussa :D
Siispä, minun osaltani tämä ei saa peukkua ylöspäin. Enkä tule tilaamaan toiste.
Pakkauksessa on 30 ml ja hinta normaalisti 10,50 €. Usein kuitenkin 4-8 € tarjouksessa.