Näytetään tekstit, joissa on tunniste KBShimmer. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste KBShimmer. Näytä kaikki tekstit

16.2.2026

Color Club | Get Lost & KBShimmer | Super Star

Näitä kuvia olen jemmaillut jo jonkun tovin, sillä taisin tämän lakkauksen tehdä viime vuoden puolella :D Nyt on se hetki, kun saan kuvat julki ja nämä kaksi lakkaa pois pöydältä pyörimästä (ja pölyttymästä).





Color Clubin Get Lost on ilmestynyt maaliskuussa 2019, osana Whatever Forever -kokoelmaa.

Kuvissa lakan sävy on todella paljon siniseen päin, mutta itse pullossa lakka on enemmän harmaansinertävä. Toki, kuvaushetkellä valoisammassakaan paikassa ei valo ihan riittänyt.

Peittävä lakka, kaksi kerrosta riittää.





Tämän lakan halusin pois testaamattomien joukosta, vaikka sitä olenkin useahkosti jo käyttänyt. Ne kuvat eivät vain ole välttämättä tänne asti aina päätyneet.

Kyseessä on KBShimmerin Super Star, jossa on todella shimmerinen lakkapohja, joka varmasti vaatii jossain vaiheessa ohentajaa, sillä se on selkeästi jo nyt paksuuntunut. Lakan sekaan on laitettu holograafisena hohtavaa isompaa glitteriä, sekä tähtiä, joita ei kuvaan tosin yhtään sattunut tulemaan.

Kuten yleensä, tämmöiset isommat muotoonleikatut glitterit aiheuttavat ongelmia, niin tämä ei tee poikkeusta. Tähdet on jäykkiä, eivätkä ne taivu kynnen muodon mukaan, joten ne jäävät törröttämään sakaroistaan, eikä päällyslakkakaan auta tässä asiassa.










10.2.2026

A-Z kosmetiikan aakkoset -projekti | Finaali

Projektin finaalipäivä lipsahti vähän ohitse, kun muistelin sen olevan vasta helmikuussa, mutta se olikin ollut jo tammikuun 23. päivä :D Nooh, pari viikkoa sinne sun tänne ja sitten edellisen päivityksen, joka oli lokakuussa, ei ole yhtäkään tuotetta loppunut.

Alla kuva kaikista projektin tuotteista ja tästä linkistä pääset projektin introon.




Nyt katsotaan, että mitä tuotteita jäi käyttämättä loppuun.


Catrice The Jungle Book Face Toner, tämän käyttöaste näkyykin kuvassa. Hyvin mielenkiintoinen koostumus, sillä on kiinteähköä, kuin jogurttia.

Whamisa pear blossom essence, tätä sain käytettyä noin 1/3. Tosin ihan koko vuotta en tätä käyttänyt, kun käytin aiempia tonereita myös pois. En ole täysin tämän tuotteen tuoksun ystävä, mutta tulee käytettyä loppuun kuitenkin.

Lush Luigi shower gel, on kyllä riittoisa tapaus! Voin vain kuvitella, kuinka kauan ne massiiviset litran kokoiset suihkugeelit kestää :D Mutta, tämä loppuu varmasti parin kuukauden aikana, riippuen miten jaksan käyttää.



XZ tehokosteuttava seerumi hiuksille, tämä loppuu varmasti piakkoin, sillä seerumia ei meinaa enää tulla pumppupullosta ylös.

Skinfood Black Sugar Perfect scrub foam, hyvin sokerinen kuorinta, joka tulee kiinteänä pötkönä ulos tuubista :D Tätäkään ei mitenkään hurjasti ole jäljellä, mutta tulee käytettyä sen verran harvoin, että varmasti ainakin pari kuukautta kestää.

Zoella Beauty Botanic' Eau body mist, käyttöaste ehkä puolessa välissä. Tätä käytän yleensä yötuoksuna, ennen nukkumaanmenoa. Ihan en tykkää tämän tuoksun pistävyydestä, mutta käytettyä kuitenkin tulee.




Essence Girls Just Wanna Have Fun lip scrub. Käytin tätä projektin alussa, mutta oli kyllä niin mitätön kuorinta, että ei jatkoon. Heitin tämän pois kuvaamisen jälkeen :D 

KBShimmer Cherry Almond Sugar Scrub, todella hyvä kuorinta! Tekee kädet pehmoiseksi, ei vaan raaski usein käyttää.





Uslu Airlines Palm Springs -kynsilakka. Ups.. Tätä ei kyllä tullut käytettyä kuin ehkä pari kertaa :D 

Nivea MagnesiumDry Naturally Powered Sweat Protection, täytyy sanoa, että tämä on yllättävän riittoisa ollut. Muistaakseni otin käyttöön ehkä projektin puolessa välissä, käytän toisen deon ohella.

Garnier SkinActive Vitamin C Brightening Serum Cream. Tämän pakkauksen läpi yritin katsoa valolla, mutta oli kyllä niin paksua, että ei näkynyt pihaustakaan läpi. Käytin tätä viime kesänä ja painon perusteella ei kovinkaan runsaasti enää (ehkä) olisi jäljellä.







Ehkäpä samanlaisen projektin voisi kehitellä tällekin vuodelle, mutta se on vielä mietintämyssyn alla hautumassa :D


















20.10.2025

Holo Taco | Silver Flake Taco & KBShimmer | Flake Expectations -kombo

Edellisistä kynsistä innostuneena, kokeilinkin heti sitten toista värikomboa, josta tuli ihan kiva, mutta olisi kaivannut kimallusta/holoa!






Holo Tacon Silver Flake Taco on nimensä mukaisesti hopea lastulakka, tässä ei ole lainkaan mukana holoa, jota tämä lakkaus olisi kaivannut. Lakkapohja on kirkas ja flakieta on aika maltillisesti.


KBShimmer Flake Expectations on myös kirkkaalla pohjalla oleva lastulakka, jossa on sinistä ja vihreää lastua, tämäkin ilman kimallusta.





Helsingin reissusta selvitty, kun tuli käytyä I Love Me -messuilla ja niiden ostokset yritän saada tämän viikon loppupuolella kirjoiteltua blogiin :)






15.10.2025

Holo Taco | Gold Play Button & KBShimmer | Take It Or Leaf It -kombo

Halusin jotain kivaa kynsille ja koska töissä tulee oltua veden kanssa tekemisissä, ei välttämättä kädet upoksissa, paitsi silloin kun kastelee kasvit, mutta kukkakuorman tullessa pitää leikata uudet imupinnat leikkokukkiin/vihreisiin ja ne on saapuessaan toisinaan jo vedessä, joten siinä tulee myös kädet kosketuksiin veteen. Se ei ole kynsilakoille mikään optimi tila, mutta tämä kombo itse asiassa kesti yllättävän pitkään :D Glitterissä on voimaa! 





Pohjalla yksi kerros Holo Tacon Gold Play Buttonia, joka on rehellinen kultainen, seassa holoa. Tässä lakkapohja on kellertävä, niin se kivasti myös taittoi omien kynsien keltaisuutta pois :D

Lisäsin päälle yhden kerroksen KBShimmerin Take It Or Leaf It -flakieta, joka tuo mieleen syksyn lehtien väriloiston. 

Tämä oli sellainen kombo, jonka voisin tehdä uudelleenkin. Oli todella hyvä väriyhdistelmä ja kesti töissäkin hyvin.




Miulta löytyy Holo Tacolta myös hopeinen topper, Silver Flake Taco sekä violetti Purple Flakie Holo Taco, joiden kanssa voisi kokeilla myös jotain komboa samaan tapaan!











22.6.2025

Mavala | Yummy Mango

Yummy Mango on julkaistu Mavalan Yummy Color's -kokoelmassa, joka on saanut innoituksensa munkkien herkullisesta ja leikkisästä maailmasta. Kokoelmaan kuuluu kuusi eri sävyä. KOkoelma on tullut myyntiin toukokuussa 2025.

Mavalan lakoissa on tavaraa 5 ml, lakkojen normaali hinta vaihtelee myyntipaikan mukaan 5.20 € - 6.19 €. Usein ovat myös tarjouksessa.






Yummy Mango, kaksi kerrosta.


Kun pulloa katsoo oikein tarkkaan, niin näkee ihan pienen pientä shimmeriä. Mitenkään silmiin pistävä se ei ole kynsillä, pulloakin saa zoomata ihan kunnolla, että sen näkee (itse huomasin sen vahingossa).

Kaksi kerrosta riitti kynsille ja kerrokset kuivuvat nopeasti. Lakkaaminen sujuu siis suht nopeasti. Itse käytän lopuksi aina pikakuivattavaa päällyslakkaa.

Värikuvaus Bernerin tiedotteesta: Hurmaavan oranssisen nektariinipuun loisto, paremmin en olisi itse voinut sävyä kuvaillakaan ;)




Lisäsin päälle yhden kerroksen KBShimmerin Scratch That -lakkaa ja Uslu Airlines Palm Springs flakieta.

Scratch That sisältää epäsäännöllisiä mustia lastuja, sekä mm. tähden muotoisia kuvioita. Niitä joutuu hieman joko asettelemaan tai painelemaan kynnelle, muuten jäävät törröttämään ikävästi kynnen pintaan, eikä edes päällyslakka niitä tasoita.













19.4.2025

A-Z kosmetiikan aakkoset -projekti | 1. päivitys

Kuten introssa lupailin, niin tämän projektin osalta päivitän vain loppuneiden tuotteiden osalta kuulumisia ja siksi tätä nyt tässä kirjoittelenkin, kun muutama tuote on tullut tyhjennettyä. Jos tuntuu, että useampi tuote on loppumassa, niin odottelen niiden tyhjenemistä, ennen kuin uutta päivitystä teen. Yrittelen ainakin niin, että 2-3 loppunutta olisi jokaisessa mukana.


Alla muistutuksena kuva kaikista projektissa mukana olevista tuotteista.




Imperial Leather Let's Flamingle shower gel.

Suihkugeeli loppui ensimmäisenä, käytin tätä suihkugeelinä ja kuorintahanskan kanssa "kuorintana". Hyvin geelimäinen, hyllyvä koostumus. Tuoksu ei ollut mikään ihastuttava, joten hyvä että tuli tässä projektissa käytettyä loppuun.




Purito Wonder Releaf Centella Serum.

Tämä seerumi oli helppo käyttää, kun oli pienikokoinen pullo, mutta kun käytin suunnilleen noin kerran päivässä, niin silti pari kuukautta tämä kesti. Hajusteeton seerumi, oikein perushyvä tuote.





Projektin tuotteista suurin osa on käytössä, neljä tuotetta odottelee korkkaamistaan. Joten hyvällä mallilla ollaan! Projekti päättyy sitten tammikuun loppupuolella.












13.10.2024

KBShimmer | Mistletoe You So, Chamaeleon Nails | Atropa Belladonna

Testaamattomien laatikkoa taas tutkailtu ja tälläinen duo sieltä tarttui tällä kertaa. En tokikaan lakkaillut molempia samaan lakkaukseen, vaan erilliset swatchit tein kumpaisestakin :D 






Mistletoe You So, kynsillä kolme kerrosta.

Tämä on ilmestynyt jouluksi 2023, itse nappasin vielä kesällä (?) tämän Hypnotic Polishilta, mutta nyt oli loppunut.

Lakka on multichrome. Itse lakkapohja on syvän metsänvihreä, joka vaihtaa sävyä katselukulmasta riippuen karpalon punaiseen. Lakassa voi nähdä punaisen sävyn tummuvan burgundiin tai kultaisen vivahduksen.

Voi lakata yhdellä kerroksella vaikkapa mustan lakan päälle, jos ei hienoinen läpikuultavuus haittaa, niin peitää myös aika hyvin kahdella kerroksella.





Atropa Belladonna, kynsillä kolme kerrosta.

Tammikuun 2024 Polish Pick Upista ostettu lakka, joka on kyllä omasta mielestäni kauniimpi silloin, kun kädet on lämpimät ja lakkapohjasta tulee kirkas.

Lakkapohja on siis musta, kun kädet on kylmät ja kirkas, kun kädet on lämpimät. Lakassa on iridescent lastuja, joissa näkyy violettia, pinkkiä, oranssia ja vihreää, lisänä myös mustaa lastua. Sopii oikein mainiosti näin syksyyn ja halloween -sesonkiin.

Tuolloin tammikuussa PPU:n teemana oli kasvit, joten tämä lakka on saanut nimensä kasvista, joka tunnetaan suomeksi nimellä italianbelladonna tai myrkkykoiso, ja ei varmaan yllätä, että koko kasvi on erittäin myrkyllinen. Mutta on myrkyllisyydestään huolimatta tärkeä lääkekasvi.




cold

warm












17.9.2024

Sekalaisia lakkauksia, osa 10 | random nails, part 10

Olisi taas aika sekalaisen lakkapostauksen, jossa ideana oli lähinnä se, että otin ihan normaalin lakan, ilman mitään glittereitä/shimmereitä ja yhdistin sen johonkin topperiin. Iskin kaksi kärpästä yhdellä iskulla!






Ensimmäisenä Avon Power Stay, sävyssä Pumpkin Spice jonka päälle lakkasin yhden kerroksen KBShimmerin Take It Or Leaf It -flakietopperia.

Hyvin syksyinen kombo!




Seuraavana Dependin Top-Notch Turquoise, jonka päälle lakkasin pitkästä aikaa Color Clubin Aquarius All The Way glitterlakkaa, jota voi käyttää yksistäänkin, mutta toimii ohuesti lakattuna topperin tavoin.

Tämä yhdistelmä oli todella hyvä, vaikka itse sanonkin. Tuossa Color Clubin lakassa on hentoinen sinertävä sävy, joka ei peittänyt oikeastaan lainkaan Dependin oikeaa sävyä.





Viimeisenä, mutta ei vähäisempänä Avon Ulta Colour 60 Second Express, sävyssä Mad-Arin ja päällä Glam Polishin So Shiny.

Glam Polishin lakka meinasi vähän olla liian tungetteleva, se olikin yllättävän täyteen pakattu ja vaikka yritin hyvin ohuelti lakkaa laittaa, niin meinasi peittää vähän liikaakin tuota alla olevaa sävyä :D So Shinya en ole vielä sellaisenaan swatchaillut, mutta tämän perusteella voisi peittää yksistäänkin.














28.7.2024

Catrice | Love Game & Land of Snow -swatches

Nyt vuorossa kaksi Catricen lakan swatchia.

Love Game on ilmestynyt Heart Affair -kokoelmassa tänä vuonna ja Land of Snow Magic Christmas Story -kokoelmassa, joka on muistaakseni 2023 joulukokoelmassa tullut.




Love Game, kynsillä kolme kerrosta.

Kamera ei tykännyt tämän lakan sävystä ja on livenä siis tummempi punainen mitä kynsillä kuvissa näkyy. Lakassa on runsaasti shimmeriä ja vähän isompia lastuja. Yhdellä kerroksella lopputulos on jellymäinen, mutta kerrostuu kuitenkin oikein hyvin ja lopputulos on peittävä.

Tullut ystävänpäivä -teemaisessa kokoelmassa tänä vuonna ja voi ehkä jostain vielä hajatuotteita löytyä.





Land of Snow, kynsillä kaksi kerrosta.

Tämä on ihan supernätti lakka ja peittääkin hyvin. Sininen lakka, jossa runsaasti hopeista, violettia ja sinistä shimmeriä. Harvinaista kyllä, mutta on kivemmannäköinen kynsillä kuin pullossa, yleensä käy toisin päin :D 




Lisäsin yhden kerroksen KBShimmerin Super Star -lakkaa, jossa on kirkas lakkapohja ladattuna täynnä sinertävää/vihertävää shimmeriä. Se antaa kivaa efektiä alla olevalle lakalle, lisänä isompia hologlittereitä, punaista glitteriä sekä meritähden -muotoisia isompia kuvioita. Nämä meinaa jäädä koholle, joten kannattaa yrittää asetella sellaiseen kohtaan kynsiä, että eivät tartu sitten joka paikkaan tai laittaa runsas kuorrutus päällyslakkaa.








Kävin viikolla vähän kynsilakkakokoelmaani läpi ja karsin muutamia lakkoja myytäväksi (pikkurahalla), pistän ne ehkä tässä viikonlopun aikana jo esille huutonetin puolelle. Pääset miun huutis-sivulle tästä linkistä.








7.7.2024

KBShimmer | Totally Outrageous & Scratch That

Neonsävyt kuuluvat ehdottomasti kesään, mutta kyllä niillä toisinaan tulee lakkailtua kaamoksenkin aikaan. Jostain syystä tosin, itselläni yleisimmät neonsävyt on juurikin oransseja ja ainakin omalle kohdalle sattuneet muut neonsävyt ovat yleensä vaatineet valkoisen lakan alle, sillä harvoin ovat peittäneet yksistään.






Totally Outrageous, kynsillä kolme kerrosta.


Neonlakoille tuttuun tapaan, tämäkin kuivuu mattapintaiseksi, mutta miun mielestä ei niin mattapintaiseksi kuin yleensä. Olisi peittänyt kahdellakin kerroksella, lakkasin kuitenkin kolmannen, sillä lakka hieman levittyi epätasaisesti ja jäi hieman kaljuja kohtia. Kuivuu aika nopeasti, joten saa lakkailla nopsaan tai muuten saattaa raidoittua :D






Ehdottomasti tälle kaveriksi Scratch That, joka on täydellinen topperi vähän lakalle kuin lakalle. Kirkkaalla pohjalla oleva lakka, jossa on pelkästään mustaa mattaglitteriä. Tähän on ujutettu pyöreää, kolmiota ja tähtiglitteriä, sekä tuollaista "silppua".













16.6.2024

Ostoksia | Notino, Kicks, Hypnotic Polish, Yeppo, Sokos, Normal, Oriflame


Teksti sisältää mainoslinkkejä, joiden klikkaamisesta en hyödy, mutta niiden kautta tehdyistä ostoksista saan pientä komissiota. Mainoslinkit merkitty* -etuliitteellä.




Muutamia ostoksia taas, tällä kertaa ilman ColourPoppia!




Notinon tilaus! Sieltä lähinnä metsästin Harley Quinn -sarjan tuotteita essenceltä, muita sitten napsin sieltä matkan varrelta mukaan ;)


Revolution Relove Super Matte Powder (2.90 €).
essence Harley Quinn puuteri (4.70 €).
essence Harley Quinn pidentävä ripsiväri, sävy 01 Purple (4.70 €).
essence Harley Quinn jelly lipstick sävy 03 Bad Mauve (3.70 €).
essence Harley Quinn kynsilakka, sävy 02 Chaos Queen (3.50 €).
essence Harley Quinn kynsilakka sävy 01 XOXO, Harley (3.50 €).
Catrice Space Glam luomiväri, sävy 010 Moonlight Glow (5.00 €).
Beauty Discovery Box Notino Chapter: Spring setti (7.20 €).
Essence BRIGHTEN UP! mattapinnan antava puuteri (ilmainen tilaajalahja).



Tilauksen saapumisen jälkeen meni jokunen tovi, kun sähköpostiin kilahti alennuskoodi, jolla saa pienen summan alea (6 €), jos tilaa tuosta Beauty Discovery Boxin tuotteista jonkin. Sillä ei kuitenkaan voi tilata uutta boksia. Setissä oli siis viisi hajuvesinäytettä.





Kicksiltä Morphe Gold Seeker Artistry -luomiväripaletti (16 €) ja 
*Nivea Glow Eye Make-up Remover (6.90 €), joka tuli paikkaamaan sitä ongelmaa, kun The Body Shopin silmämeikinpoistoaineessa ei meinaa tehot riittää, jos ripsiväri on vähänkään tujumpaa = vedenkestävää :D Tämä oli vähän mututuntumalla ostettu, mutta toimii hyvinkin tehokkaasti!





Hypnotic Polishilta neljä KBShimmeriä: 

Totally Outrageous, Scratch That, Mistletoe You So & Super Star.




Yeppolta muutama kasvonaamio 2 x Frudia ja 2 x Holika Holika, Misshan aurinkovoide, nose pore stripsejäGood Skin Mineral Ampoule.

Sain tosiaankin kaikki sheet maskit omista jemmoistani käytettyä loppuun, joten oli hyvä syy ostaa muutama varastoon :) Mukana oli vielä muutaman näyte Puritolta.






Joensuun Sokokselta löysin viimeinkin Sol De Janeiron Cheirosa 59 vartalosuihkeen, siitäkin nappasin hyllystä viimeisen! Omaan makuun tämä on todella mieto, vähän sellainen hienostunut tuoksullinen Nivea :D Sattui sopivasti myös olemaan tarjouksessa, joten tämä verotti "vain" 19,90 €.

Normalista Garnierin matkakokoinen misellivesi, eikä muuta, jeij! 







Oriflame: 

Love Nature Up-Loved Energising -suihkugeeli, sitruuna, inkivääri ja porkkana.
Love Nature Up-Loved Nourishing hiuksiin jätettävä hoitoaine.
OnColour Oh! Sweet Glossy -huulikiilto, Pink Lemonade (tuoksuja 8 erilaista).
Oh! Sweet Gelato Vibes EdT, 100 ml. Tuoksunuotteina mango, gelato, vanilja.
Round Thermal Brush.



Tilaukseen tarttui oikeastaan lähinnä uutuuksia, harja oli löytönurkan bongaus ja tälläistä pyöröharjaa olinkin etsinyt.

Tämä tilaus on tehty kampanjasta, joka on voimassa 19.6 saakka.











20.5.2024

Sekalaisia lakkauksia, osa 8 | random nails, part 8

Pitkästä aikaa taas tällainen sekalainen lakkapostaus! Sain viimeinkin järjesteltyä lakat ihan kunnolla ja laittelin jopa Helmerin laatikoihin lakat merkeittäin ja tietenkin vielä kirjoittelin nimilaput jokaisen laatikon kohdalle, mitä merkkejä mikin sisältää.

Elämä helpottui huomattavasti, kun etsii jotain merkkiä, niin ei tarvitse ihan kaikkia laatikoita käydä läpi. Useimmiten kyllä muistin, missä mitäkin oli, kunnes joku (minä) vaihtoi laatikoiden tai lakkojen paikkoja keskenään :D






Ensimmäisenä Mavalan Dream, sitä kynsillä kaksi kerrosta ja kuorrutin yhdellä kevyellä kerroksella OPIn I Cancer-tainly Shine hololakalla.

I Cancer-tainly Shine tullaan näkemään myös myöhemmin ihan sellaisenaan lakattuna, kunhan saan siihen postaukseen swatchailtua kaverin/kavereita :)




Seuraavana Flormar Miami Sunset, jota on kynsillä kaksi kerrosta. Seuraavana lisäsin ILNP:n Confetti -lakkaa ja vielä KBShimmerin Raking It In flakielakkaa, molempia yksi kerros.






Essie lady like, kynsillä kaksi kerrosta, sai kaverikseen Cirque Colorsin Chrysalis -lakan, joka on oikea glittersekamelska. Löytyy pyöreää, tikkua, tähtiä, kolmiota, neliötä, perhosia ja holoa. 

Lady like tullaan näkemään jossain vaiheessa uudelleen, kunhan saan sen kaveriksi muita Essien lakkoja swatchattua :)




Avon Ultra Colour 60 Seconds Express Mad-Arin lakka huusi seurakseen Holo Tacon Box Office Bombia. Niin täydellinen yhdistelmä, sillä miun makuun tuo Holo Taco ei ole kovinkaan paksu koostumukseltaan ja koska Avon on creme, sitä riittää pohjalle yksi kerros ja päälle voi lakkailla sitten tuota Holo Tacoa. Problem solved!










20.3.2024

Kynsilakkakokoelma - testaamattomat kynsilakat 2024

Pitkästä aikaa testaamattomien kynsilakkojen esilläolo!

Viimeisin tunnustus on tullut maaliskuussa 2021, joten on hyvä aika taas katsoa mitä testaamattomien laatikko on syönyt. 


Tällä kertaa lakat vain kuvina, ei nimien kera.



Voin sanoa, että jos edellisellä kerralla lakkoja oli tasan kymmenen, ei niin ole enää :D Onneksi yhtäkään noista kymmenestä ei enää roiku testaamattomissa, sitten olisin jo huolissani.

Tykkään pitää testaamattomat kynsilakat erikseen ja kun ne pääsee kynsille asti, nappaan kuvat blogiin ja jos lakka pääsee jatkoon, ne laitan sitten käytettyjen lakkojen sekaan. En ota näistä testaamattomista mitään painetta, lakkaan niillä silloin kun huvittaa ja inspiraatio iskee, en pakottamalla pakota itseäni lakkaamaan vai näillä, kunnes laatikko on tyhjä.

Jostain kumman syystä, varmasti näin keväästä alkusyksyyn tulee näitä lakkoja täällä näkymään enemmän ;) Pimeällä kaudella lakkojen kuvaaminen on niin työlästä ja mälsää.

Teen lakoista myös swatchtikut ja toisinaan jo siinä vaiheessa voi tulla ilmi, että enpäs pidäkään tämän koostumuksesta ja lakka lähtee myyntiin.



Picture Polish, Depend, Mavala

Cadillacquer, 'Ard As Nails, Holo Taco, Cirque Colors

Avon, Oriflame, Catrice, essence

Sally Hansen, Wild & Mild, Kokie, By Lyko, Atelier Rouge

Chamaeleon Nails, Glam Polish, Emily de Molly, Glisten & Glow, Noodle Nail Polish, Monarch

OPI






Seuraava postaus onkin sitten lakkapostaus ja siinä on tämän postauksen lakka! Sen voin sanoa, että kyseinen lakka olisi pannuttajan unelma, kun käyttöaste näkyy niin helposti ;)