9.5.2015

Polish Me Silly - Trouble Maker, osa 2

Tilasin Etsystä kaksi Polish Me Sillyn -lakkaa. Molemmat ovat uudesta Spring - kokoelmasta, lakkoja saa kätevästi tilattua joko täysikokoisena (15ml) tai minikokoisena (9ml).

Trouble Maker näytti kivalta ja pirteältä, joten *kliketi klik* ostoskoriin. Kun paketti eilen saapui (saapumisessa meni tasan seitsemän arkipäivää) alkoi minulla raksuttaa; olin kuullut tämän nimen ennenkin, samalta merkiltä.

Helmerissä ei lakkaa enää ole, sillä sen olen myynyt, mutta blogi paljastaa kaiken! Olen kirjoittanut samasta lakasta 23.10.2014 tai no, melkein samasta. Tämä uudempi, päivitetty versio on paljon kivempi, kiitos tikkuglittereiden puuttumisen.


Trouble Makerin alla kaksi kerrosta Esssencen Today Is Fun Day -lakkaa, joka kuuluu Mountain Calling -kokoelmaan.















5 kommenttia:

  1. Onpa kivan näköinen! Mulla oli se tikullinen versio. Sinällään kiva mutta se näytti vähän roskaiselta tikkujen takia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se oli ihan jees, mutta tämä on paljon pirteämpi (eikä ne tikut jää sojottamaan), selkeämpi :)

      Poista
  2. Ihan äärest söpö! Ihanan pirtsakka todellakin tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sininen sopii yllättävän hyvin tähän pohjalle perinteisen valkoisen sijaan :D

      Poista

If you leave a comment, you earn one happy smile :)